úterý 14. března 2017

nádoba / sud na dešťovou vodu

Chtěla bych se pochlubit novinkou na naší zahradě :-).Pořídili jsme si další sud nebo barel na dešťovou vodu.V létě se ukázalo,že borůvková zahrada spotřebuje opravdu hodně vody a náš dřevěný  sud tedy nestačí.
Víte,že já opravdu nemám ráda plasty, a jsem naježená ze sortimentu opravdu hnusných  převážně zelených a černých  barelů a sudů,které nabízí naše hobbymarkety..Stačí podívat se na nabídku třeba obi.de ,tam mají sortiment dokonce rozdělený podle stylu na klasický,venkovsky,středomořský a moderní a ta nabídka!a hlavně vzhled !Tomu se nechce věřit.:-) Můžete se přesvědčit  ZDE.
A tak jsme pátrali.Protože jeden výstavní sud již máme a tento není zrovna na očích,smířila jsem se s plastem  :-(a nakonec jsme objednali polský výrobek  jeho stránky zde.
Pro mne vzhled je ok a černá barva mi také sedí.Montáž netrvala déle než hodinku a to včetně položení dlaždic a podsypání pískem.
 Náš dřevěný sud.Tenhle je součástí zahrady,proto máme hezký dřevěný pěkně na očích..
 Tento plastový většinou nebude vidět,protože pod přístřeškem parkujeme ..
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.