středa 11. ledna 2017

Dnes u nás bylo -17,9 C

Byla mi taková zima,že mi i v kozačkách při řízení mrzly nohy tak,že jsem myslela,že nedojedu.První koho jsem šla ráno omrknout byl náš králík.Vypadala v pohodě,snad ji ten kožíšek dobře hřeje..Zahrada je krásná čistá  bílá,jako můj domov :-),akorát potvora kočička mi tu courá :-),včera jsem si z okna všimla kudy vedou její trasy :-).
Mimochodem pokud máte na zahradě přerostlou Katalpu,nebo Javor s kulovitou korunou,tak leden je ideální pro střih.Pochopitelně až povolí ty obrovské mrazy.Trnovník jako mám já se ale stříhá až v březnu.Jak často,každé dva až tři roky.






 Můj milovaný výhled z okna JARO/LÉTO/PODZIM/ZIMA ♥...Naše trnovníky miluju!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.