pátek 17. listopadu 2017

Adventní věnec na branku

Já si věnečky vyrábím sama.Jako vždy jsem obešla zahradu a ustřihla co se dalo.Divíte se,že je tam červená?Nevadí mi,protože se na ni nebudu koukat :-)a tak jsem ji pro tento jediný věnec vzala  červenou na milost:-) .Každému je asi jasné ,že mne inspiroval Louskáček.
Malou vánoční přípravu dělám už i doma .....

zatím jsem všude rozvěsila moje milované hvězdy a pár světýlek...
Pro hezčí výhled z obýváku jsem si nachystala pár Hyacintů  a nazdobím malinko i tenhle Smrk bílý...



2 komentáře:

  1. Věnec je fakt krásný, takový veselý, radostný a louskáčkový. No, už se nám advent blíží opravdu mílovými kroky. Krásný víkend

    OdpovědětVymazat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.