pondělí 3. dubna 2017

Střih růží a hnojení zahrady

Jak co stříhám?Hlavně hodně,já jak vezmu nůžky,beru to i s prstama :-).U clematisů,kterých je velká spousta mám pravidlo.Čím je vyšší,tím výš se stříhá.Já začínám tak na výšce 80 cm u nejnižšího,většinou je zkracuji tak na polovinu.Dalo by se říct,že když v průměru všechny střihem sjednotíte na 80 cm,nic se nestane,ale pozor na clematis HORSKÝ,ten se na jaře nestříhá.
Růže to už je oříšek,důležité je vědět,jakou růži vlastně máte,jestli záhonovou pnoucí,keřovitou,půdopokryvnou atd.Pravidlo tak jednoduché není.Já mám letos růže hodně omrzlé a polovina prutů byla suchá.Vzala jsem je opravdu hodně ,uvidím,jak se s tím poperou.Vyvázala jsem pnoucí růži a všechny jsem nahnojila hnojivem na ně určené.Včera jsem hnojivem obšťastnila i zbytek zahrady,protože předpověď počasí říkala,že bude pršet a tak se hnojivo dobře rozpustí .











Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem si dovoluji poděkovat za Váš komentář.Nevkládejte sem prosím dotazy.V tom případě klidně použijte kontaktní formulář.Funguje to ☺.